<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Thursday, 28 December 2006

Ah... leganya...!

Salam...
Ermm saya dah lega selepas selesai menghabiskan proses mengedit novel saya untuk kali pertama pagi semalam. Alhamdulillah. Tak terluah rasanya dengan kata-kata bagaimana saya nak menerangkan perasaan saya tu. Kemudian, saya mula menulis sinopsis untuk karya ke-5 ni. Aduhai... dr petang sampai ke pukul 4.01 a.m ni, barulah saya selesai menyiapkan lembaran satu helai itu. susahnya...
Argh... cadangnya nak mula mengemel manuskrip kepada pihak alaf 21 pada esok hari. Tapi, semalam, saya mintak alamat emel kat kak wan tapi belum dapat. Ada jugak terima miscol kat hp ni tp tak sempat nak jawab sbb bunyi ringtone nye sejak akhir2 ni sengaja saya perlahankan. hehe... takpelah... sok saya perlu setelkan urusan novel secepat mungkin.
Almaklum raya haji dah nak dekat. tahun baru 2007 pun bakal menjelang. takut banyak sangat urusan yang perlu saya setelkan nnti. opis pun dah lama tak singgah ni. InsyaALLAH kerja akan dimulakan semula apabila saya dah betul2 bersedia dr segi rohani dan jasmani... sabar ajelah... :p


Damya Hanna posted @ 3:59 am