<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Saturday, 23 December 2006

Pelamin Raja Sehari...

Assalamualaikum...
Errmm... semalam saya balik lewat lg dr umah pakcik. Hampir pukul 4.00 pagi baru sampai umah. Penatnya tak terkata. Tapi sempat plak log in internet sebab nak check friendster ngan blog. Terima kasih pada yang sudi memberi komen. :p
Alhamdulillah... aturcara pernikahan kazen saya berjalan dengan lancar di sebuah masjid di Pandan Indah *kalau tak silap*. Lepas tu, kami melepak di umah pengantin pempuan sambil menjamu selera. Disebabkan saya lapar, saya dah tak pikir apa2 selain makan dengan sepuasnya....:p
Malam, aturcara berinai dijalankan. Kito rang tak terfikir nak pakai lawa2. Tau2 aje... muka yg selebet2 ni lah yg kene jd pengapit ngan bagi bunga telur kat para tetamu yang hadir. hehe... pengalaman betul. Dah tu sempat pulak kitorg berinai sendiri kat dapur... masing-masing teringin nak melawa... :p


Damya Hanna posted @ 11:22 am