<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Thursday, 18 January 2007

Akankan Angan2 jadi Kenyataan?

Assalamualaikum...
Yess dapat gak curik masa melepak kat cc malam ni. Banyak benda nak buat selain melepak kat blog yg dah beberapa hr tak diupdate entrynya...
Minggu ni banyaknye sy berulang-alik dr shah alam-cheras dan cheras-shah alam. Penat pun ye. Masalah minyak pun ye. hehe... tol apatah lgi...
Seperti biasa, novel masih lum habis diedit. byk nak kene tambah dan ubah. Rasa letih dan kadang2 terfikir cam nak tinggalkan sumer tu utk seketika dan sy gi berjalan sorang2 kat tmpat2 menarik. Tapi tu sumer angan2. :p
Setakat ni... segala2nya masih boleh dikawal. Semestinya sy nak memastikan novel2 saya terus menepati citarasa para pembaca. Tapi entahlah. Risiko setiap kali novel siap dicetak, sy kena sentiasa tangani dengan tgn terbuka. Tak boleh cepat melatah. silap2 ade je emel yg masuk dan mengata itu dan ini. Apa yg pasti, sy akan hadapi komen2 tersebut dengan sabar dan menganggapnya sebagai kritikan yg membina.
Sebut pasal angan2... thn ni angan2 sy banyak tersasar kepada program cuti2 dan jalan2.. tp sumer tu hanya angan2 awal dan sy lum bersedia nk hadapinya lg buat mse ni. InsyaALLAH jika berkesempatan, sy nak berjalan ke negeri idaman sy. Cuba teka? Hmm... adalah. Nanti kalo menjadi, sy beritahu ye...
salam...


Damya Hanna posted @ 9:34 pm