<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Tuesday, 22 May 2007

Damia S Ent.

Salam tuk sumer.. apa kabar? Dah seminggu tak tinggalkan catatan di sini...
Apa yang saya buat di sepanjang minggu yang lalu? Ermm... keje macam biasa. Balik umah hujung minggu pun mcm biasa. Cuma kali ni, kawan maya tumpang tinggal kat rumah *Cheras* dua bulan atas urusan praktikal.
Hari ahad lalu sempat satu keluarga saya menyambut majlis hari ibu untuk mak saya yang tersayang. Alah, adik-beradik berkumpul... Beli kek sebiji, KFC untuk 15 org makan... Meriah jugak masa tu... Kebetulan, melayan konsert final AF5. Sabar ajelah.... Itupun nasib baik Mila yg jd juaranya.
Dua bulan maya praktikal kat astro, nampak gayanya saya terpaksa ulang-alik dari Cheras-Shah Alam. Bukan tak nak duduk kat shah alam tp tak buleh la kalau maya takde. Saya dengan adik saya yg sorang ni tak boleh berpisah... Hehehe.
Mungkin hari khamis aje saya akan tidur kat kondo sbb ada klas gitar & swim sampai lewat malam... Hari ni pulak, mungkin balik lewat skit. Abah sibuk nak datang pasang kipas.. Ermm... stayback sekali sekala. ;)
damya hanna~


Damya Hanna posted @ 1:06 pm