<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Monday, 30 July 2007

There's no title.... no xplanation...

Assalamualaikum...
Hari ni, me ngan maya ke Tesco. Macam biasa, bile nak balik kondo apa lg yg kitorg kene wat selain carik benda2 alah yg patut dibawa pulang ke Shah Alam. Cadangnya mmg nak balik kondo malam ni, tp baru teringat yg Maya takde clas on Monday. So, alamatnya esok je lah me ngan Maya balik. Huhu....

Cuti2 ahad takde benda yg me wat. Malas nak kuar sbb mak belum sihat 100%. So, dok umah tgk tv jelah selain layan gita sampai lebam... :p

Hari ni dpt copy chord lagu baru yg me mmg nanti2kan selama ni. Yess... akhirnya lagu Sembunyi nyanyian Misha Omar & Andy Flop Poppy dah ada dlm koleksi me. Sonoknye... tak sabar nak lancarkan... Tapi, jari telunjuk kiri me dah stat tumbuh kematu la... Me ada ngadu kat mak. Siap ckp, "Nnti camne nak sarung cincin kawen?" pastu mak jwb "EH nak sarung cincin kawen, bukan blah kiri..." Betul ke? Emm me tak tahulah sbb me belum ada pengalaman.. :p

Alamak, sok nak balik dah tp blum kemas baju pun lg. Dahlah sabtu ni me bakal ada vacation ke Cherating. Takde preparation lgsung... Arghh, malas nak pikir! Me dah sakit kepala... rasa cam nak tido dah... tapi... emmm... nape me rasa mcm tak nak tido ni? Nape me rasa cam ada sesuatu yg me nak cite tp tak tau nak stat dr mana?

Aduhai...is there something happen to me? I dunno... and i dun have any xplanation on diz... Maybe i just need to get some sleep... yeahh... dats the point!



Damya Hanna posted @ 12:23 am