<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Wednesday, 4 July 2007

Cinta vs Love

Aiii sumer... Bosannya keje ari nih. Takde menda nak buat kat opis selain melangok dan mengadap pc yg ntah ape2... :p
Tapi dlm sejarah tau, hari ni sy terjaga jam 6.45pg. Susah nak dpt dalam sebulan. Hehe.. Pas solat Subuh cadangnya nak sambung tido tp mata tak leh lelap lak. Adehhhh.... terpaksa la bangkit dan terus gi mandi.
Otw nak ke KL, jalan cheras Jammed lak. Kene sabar walaupun baru berangan dpt sampai kedai awal dr selalu. Rupa2nya sama gak cam hr biasa. :(
Hari ni Aqil ada kat rumah. Kejap je kot sbb umi dia gi hospital. Check-up untuk operation baru2 ni. Wendu bangat kat Aqil... sib bek dia tak byk songeh tadi. Mesti dia pun rindu kat saya :x
Berhubung pd title posting sy hari ni... Ermm sy nk ckp pasal cinta!! EH, ada pengalaman ke? Kalau ada yg tanya...pastu sy ckp takde tu tipulah namanya. Yupp saya dah penah ada pengalaman cinta. Tapi takdelah sehebat mana. Takdelah sampai mengalirkan airmata. Just simple and easy stail. Huhu... Tapi tu sumer cite yg dah lepas. Nak ungkit pun dah tak bermakna apa-apa pd sy... Cuma org ckp, apa yg lepas kita jadikan kenangan dan ambil iktibar atas segala yg terjadi demi kelancaran pd masa depan.
Jika ditanya tentang pengalaman kini, sy tak berani nk ckp macamana. Yelah benda yg melibatkan perasaan ni kekadang susah nak ramal. Ada masa kita keliru dgn apa yg kita rasa. Ada masa lain plak, kita mcm yakin yg kite dah tmpatkan ssorg dlm hati kita tp rupa2nya semua tu sekadar perasaan sementara. Betul kan? Ada tak sesiapa yg penah rasa macam tu? Bleh kongsi ngan sy....
Aduh.... apsal plak posting kali ni mcm emo sket ehh? Hehe... Mungkin gak bile ngan orang lain, kite susah nk ckp depan2. Jadi dgn menulis, kita dpt luahkan apa yang kita rasa...
Sekian dulu dr sy.... ;)
Damya Hanna~


Damya Hanna posted @ 2:09 pm