<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Friday, 27 July 2007

My mum...

Hola... assalamualaikum sumer... :p Hope sihat2 ye. Alhamdulillah kesihatan saya sudahpun pulih dua tiga hari ni. Lega terasa. Tekak yg sakit, sudah berkurang. Cuma mungkin kene stick makan ubat termasuk antibiotik yg tak abis2...

Tanggal 23 Jul yg lepas, mak kesayangan sy terpaksa dimasukkan ke hospital kerana menjalani rawatan radioterapi di HKL. Seminggu tak tgk muka mak, rindunya terasa. Tapi seb bek td pagi dah balik. Cuma yg sedihnya tak bleh nak duk dekat ngan mak. Kata doktor, kene jauh lebih kurang 3 meter gitu sbb kesan iodin yg mak minum masih ada dlm badan... adehhh.... kene tahan sampai hr senin baru leh baring2 atas riba mak... :p

Ermm lupakan dulu soal mak saya. Jum dgr sy mengomel ttg kehidupan saya sepanjang minggu ni. Takde apa yg saya buat selain, duk ngadap pc. Keje tak g dah dua minggu gak la. Minggu lepas sbb sibuk wat preparation nak ke Bangkok, minggu ni pulak sbb kene tolong akak jd babysitter. Jaga Aqil, Arip, bob ngan eisya...

Beberapa hari ni sy rasa gembira sgt sbb melayan kekawan yg agak gila kat VF tu... Adehhh... acap ngan lawaknya, agus ngan ugutannya, paiz ngan loyar buruknya, shem ngan bekingnya... huhu... mmg best... asyik nak gelak aje...

Tak sabar lak rasa nak g PD pertengahan ogos nnti. Padahal lum konpem pun lg. Masih 50-50. Rasa nak g sangat2 tp kene gode2 mak dulu laa. Bukan ape, sebabnya seminggu sblum ni sy dah jejalan ngan jazzers ke Cherating. Tetiba minggu lg satu ke PD lak ngan dak2 VF [-( adehhh berjalan je kejenye...

Neway... tq coz sudi baca celoteh sy yg suke merapu ni ehhh... nnti sy sambung lg... daaaa...

damya hanna


Damya Hanna posted @ 9:39 pm