<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Tuesday, 28 August 2007

PD with vf members

Hai sumer... waaaa... lamanye me tak tinggalkan entry kat blog rupenye ehh... Hehe... sori sbb tak smpat nak mengarang ayat2 untuk tatapan umum... Alhamdulillah me sihat sejahtera dan me harap sumernya juga dikurniakan kesihatan yang baik dan sempurna... AMIN....
Xtvt terbaru me... bercamping ke PD dengan kawan2 VF. Kami sumer pegi, dua hari 1 mlm je. Tapi, di hari kejadian, me tak pegi berkonvoi dgn kawan2 lain sbb ada sorang mmbe yg terpaksa bekerja di hari sabtu dan me bertolak agak lewat.. kalo tak silap, kul 3 gak lah dari cheras.. Ape2pun sepanjang xtvt kat sana, mmg best. Yg pegi lak, adalah dlm 20 org. Masing2 sporting & senang bawak diri. Lagipun, sumer dah kenal2 kan dah tau hati budi kate org...
Kat sane, takde ape yg kami wat selain BBQ, Kotak beracun (me kena bersyair la pulokkk), Nyanyi sambil layan gitar, borak2 dlm khemah, segmen hati ke hati & mcm2 lagi... tau2 je jam dah kul 5 pg... adehhh... kene tido sbb soknya nak bertolak ke NILAI, jalan2 tgk kain baju pulak... heheh...
Pengalaman yg best... 1st time tido dlm khemah masa ujan... angin punyelah kuat... masa tu rasa mcm dlm keadaan tsunami pun ade... :-ss mcm2 dah pikir... tp alhamdulillah, masing2 selamat gak. Tu sumer dugaan. Kena byk bersabar!
P/s to all VF members :: tq tuk sumer yg sudi juin & sumbangkan tenaga tuk jayakan plan kite.. insyaALLAH next plan, kite wat yg lg cun... :>


Damya Hanna posted @ 1:04 pm