<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Thursday, 1 November 2007

Ngarut-ngarut...

Sbnrnya, me tak bercdg nak menaip ntry kt blog skang ni. Sebabnya, me dah siapkan draf ntry blog hari ni kat dlm laptop. Tp disbbkan me tak bawak balik laptop & skang ni me berada di umah dan mengonline menggunakan pc di umah, so.. me terpaksa menulis ntry yg baru. Makanya, ntry yg dah me draf di dlm laptop itu akan me paste kan keesokan hari. Itupun jika me tak terlupa!

Mcm biasa, bile dah on9...me akan jejalan ke blog2 lazim. Smlm ada sorang lg hamba ALLAH yg sudah mengcreate blognya dan me terpaksa panjangkan langkah ke blog beliau yg dikenali sbg 'dak gay' di kalangan rakan2 kami. Haha...

Me sudah kehabisan cerita. Me rasa me kena stop! Sebabnya me kepenatan selepas merajinkan diri masuk ke dapur untuk menolong mak memasak. Aduhhh baru me tersedar, betapa lamanya me tak memegang sudip dan kuali. Nasib baik me dah agak mahir dlm dunia masakan. Ecehhh... ayat me sgt poyo! Me tahu, rakan2 me tak percaya dengan pengakuan me. Jika tak percaya, jemputlah ke rumah waktu ini untuk merasa masakan me di rumah yg bleh dikatakan 90% dimasak oleh me.

Menu hari ni :
Sambal tumis udang
Telur masak kicap
Sayur tauge goreng
Kurma daging (Ni mak me yg masak - lauk semalam)

Sekian dulu. Assalamualaikum...


Damya Hanna posted @ 1:06 pm