<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Monday, 31 March 2008

Stuck...

I'm stuck! Perghh... aku sungguh tensi ari ni. Nape? sbb dah bbrp hari manuskrip terbiar sepi kat tepi bantal tuh. Semuanya gara2 dua hari lepas aku diserang gastrik untuk ke sekian kali. Sangat tensi bila berhadapan dengan masalah wanita pd setiap bulan. Bila sakit datang, mood nak menulis pun ikut sama2 sakit. Aduhai...

Tinggal 4 hari lagi, trip ke tioman bakal berlangsung. AKu yakin sangat yang membe2 aku yg lain sumer dah rasa tak sabar nak gi. Tapi nape aku mcm takde rasa apa2? Excited... mmg takde. Perasaan aku dah tak mcm dulu2. Pdhal bercuti ni mmg satu xtvt yang selalu aku tunggu. Mungkin jugak disebabkan tarikhnya clash ngan bookfair yg bakal berlangsung kat pwtc pd tarikh yg sama. Mood aku tertarik sama untuk tidak terlalu berseronok. Atau mgkin aku sedang berasa risau bila pulang nnti, kulit wajah akan berubah warna. Uwaaaaaaaaa.... jgn ada yg tak caya aku DAMYA HANNA sudah!


Damya Hanna posted @ 1:08 pm