<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Monday, 14 April 2008

Memori terindah...

Alhamdulillah... book fair dah tamat. Lega! Puas hati! Penat dan sebagainya...
Tapi...mmg seronok sbb dpt jumpa kekawan seperjuangan lain bile ada xtvt2 mcm ni. Yelah, kalau nk tunggu ari lain cemana nak jumpa kan? Masing2 sibuk ngan keluarga dan kerjaya.

Hujung minggu lepas, aku tak gi pesta buku sbb ada xtvt bercuti ngan rakan2 VF ke Pulau Tioman. Ingatkan ni plan terakhir tetiba masa tunggu feri otw nak balik tu, masing2 dah kuarkan statement nak sambung xtvt utk next year ke Pulau Sibu lak. Ceyyy... sumer nyer tak leh lepaskan xtvt tahunan wajib kitorg rupanya. Siaplah masing2 bile dah ada anak-pinak nanti. Angkut jgn tak angkut bawak naik bot!

Kalo nak diikutkan, aku kene duty 4 hari je kat pwtc thn ni mcm thn2 kebiasaan tp pagi hari rabu aritu, kak wan tetiba col masa aku masih lg diulit mimpi2 indah sambil diselubungi ngan selimut. Bila tersedar aku terus return col kak wan & kak wan tnye bile nak dtg? Smpat gak borak2 ngan Faizal. Finally, aku amik keputusan gi pwtc & nmpak kak lily & kak lina ngah gosip2 inul. Ape lg... aku pun juin same. Huhu...

Sbnrnya, novel Ke6 aku dah pun dijual masa book fair thn ni. Kalo tak silap hari sabtu time aku ke Tioman tu kot dah ada kat rak booth alaf. Kalo nak diikutkan novel aku adalah utk keluaran bulan MEI akn dtg. Tp pra cetaknya dijual utk mereka2 yg minat nak baca karya aku. Judul novel terbaru aku adalah TERNYATA CINTA. Amacam? Cun tak cover yg direka khas oleh faizal, pereka grafik alaf?

Thn ni booth kumpulan karangkraf agak smpit. Tak macam thn dulu karangkraf ditmpatkan dlm satu dewan. Booth alaf berkongsi ngan buku prima. Penulis terpaksa berpecah kpd dua kumpulan sbb meja asing2. Then, kat tingkat atas pun ada booth karangkraf gak. So, aku tak rasa kemeriahan berpesta thn ni mcm kemeriahan yg dulu2.

Ape2pun... segala2nya dah berjalan ngan lancar. Wpun kemeriahannya agak berbeza tp aku dpt rasa kemesraan staf2 alaf yg tak penah berubah. pastu, relationship antara writers pun mcm berlainan sungguh kalo nak dibandingkan ngan awal2 aku menjebakkan diri dlm dunia penulisan nih. Mgkin jugak sebab dah hampir 7 thn aku bergelumang ngan dunia berpesta buku ni so... perhubungan tu rasa lebih erat setiap kali berjumpa.

Kebetulannya... time book fair thn ni, aku dpt jumpa kekawan yg dah lama aku tak jumpa selain bloggers & loyal readers novel aku. Mula2 jumpa kak bel & ku_anne, kawan dr forum cari yg aku penah juin satu ketika dulu masa nak gi korea. Tak sangka dierang sudi nak beli novel aku. kak bel yg suke gelak & ku_anne yg tersengih malu. Huhu... ptg sket kak Hadiff ngan kak mulan plak dtg jumpa. Mmg best giler & menyebabkan aku teringat memori masa kat korea dulu. Kate dierang next year dah ade plan terbaru. Bestnye... kene kumpul duit lg nih.

Then, aku tak ingat hari ape... nora kawan eila, membe jazz plak dtg tegur. Tp eila takde time tu sbb ada keje kot. Kami sempat bersalam & bertegur sapa sbb org agak ramai. Pastu ade bbrp blogger ngan kawan2 friendster yg dtg tegur mcm I_shah, Kak fauziah, kak nacha & Syuhada a.k.a Ada. Bbrp muka yg aku kenal pun, ada dtg tp siyes aku tak ingat nama. Sori all... ramai sgt yg tegur & nama yg hampir sama menyebabkan otak aku terhad nak ingat ke semuanya. Ne way thanks sbb sudi membeli novel2 ku.

Tu aje yg aku nak tulis takat ni. Jumpa lg nnti!

Ngan Chef Lina & Dr. HM Tuah
Ngan rakan2 Penulis - 11 April 2008 (Friday)

Ngan Abang Long Alaf21 Fc

Ngan rakan2 Forum cari - Anheongseyo Kak Bel & Ku Anne

Ngan rakan Friendster - I_Shah

Ngan rakan2 Penulis - Last day book fair (13 April 2008)

Semua kenangan takkan dpt dilupakan dan pasti akan menjadi memori terindah dlm diari hidup aku thn ni... Bon voyage KL Book Fair!



Damya Hanna posted @ 12:24 pm