<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Monday, 9 June 2008

Vf Bowling & Futsal...

Alhamdulillah... selamat sudah acara VF bowling & futsal utk tahun 2008.
Sangat lega! Kedua2nya berjalan ngan lancar wpun AJK-AJK agak lewat berada di lokasi ketika di hari kejadian. Lumrahlah tu... siapa aje dlm dunia ni dlm tepati masa? Atas desakan kerja & kekurangan kakitangan, ada AJK yg terpaksa membanting tulang dan menambahkan bebanan tugas di bahu masing2. Pun satu lumrah bila ada sesetengah pihak yg tak bertanggungjawab mula buat2 lupa ttg tanggungjawab yg di amanahkan. "Oppsss... terlebih sudah!"

Akceli, aku bkn nak mengata. Pd pihak2 yg terasa aku mintak maap la kalo statement aku kat atas tu akan mengecilkan hati korang2 sumer. Tp bak kata pepatah, "Siapa makan cili, terasalah pedasnya." Jadi, siapa suh makan cili? Huhu...

Yupp, zaman2 skang ni mmg susah nak carik mereka2 yg bleh bg komitmen sepenuhnya pd tugas. Tambah2 utk kerja yg melibatkan perkataan suka & rela ni. Aku respek pd sesetengah kawan aku yg bleh luang masa pg & ptg utk setelkan acara wajib VF ni. Aku?

Utk pengetahuan korang... aku mmg tak penah lg handle kerja2 yg cam ni. 1st dlm idup aku kene wat keje yg aku lum penah wat. ke hulu ke hilir mcm org jual kueh kat stadium pun ade. Yg tu masa acara Vf bowling.

Masa Vf futsal plak... isk, rasa cam 1st time aku beria2 tgk org tendang bola. tak penah lg aku xcited gi keja mereka2 yg menjaringkan gol pas abis perlawanan. Mmg pengalaman yg menarik. Dr pg tak makan... smpailah ke ptgnya baru jumpa nasik. Seb baik masa bekpes pg tu, mak dah masakkan megi utk aku...Ada gak alas perut. :p


Damya Hanna posted @ 12:53 pm