<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Sunday, 2 November 2008

Nak tahu ape jd pd Zariel?

Manuskrip ke7 masih lg di dlm proses.
Biasalah, bile hujung minggu tiba, mud nak menulis mula merudum.
Tetambah bila family dtg berkumpul kat umah...
Hendak tak hendak laptop kena lah tolak ke tepi dulu.
Layan anak sedara. Layan ahli-keluarga.
Kalau tak, bila masanya lg nak bersosial?
Pastu, jenis aku plak tak suke nak wat keje bila ada org kat keliling.
Bkn ape, fikiran bleh terganggu dgr org bersembang nih...

Smlm, meeting VF untuk tournament bowling berjalan ngan lancar kat Endah parade.
Pas abis meeting aku & kekawan smpat melayan game bowling.
Dah lama tak beraksi, alhamdulillah permainan aku agak okey wpun hanya cukup2 makan.
Tak kisahlah kan...
Yang penting, target untuk jatuhkan pin yg tengah dah berjaya. Sesekali tak mengena, biasalah.
Adat jatuh bangun...

Aku terpanggil untuk apdet entry blog aku ni sbb aku terima feedback yg banyak tentang kemusykilan para pembaca novel aku berkenaan watak Zariel dlm TERNYATA CINTA. Mmg aku tahu watak tu agak tergantung. Dan aku jugak tahu betapa ramainya hamba ALLAH yang teringin Zariel dijadikan sebagai watak hero berbanding Iqram.

AKceli aku sengaja mereka cipta jln yg begitu. AKu nak pembaca tahu yg aku pun tere gak wat cerita yg tak boleh nak diagak endingnya. Yelah, asyik2 yg kacak dan yg paling menyerlah aje yg jd watak utama. Apakata kalau watak utamanya kali ni jenis yg biasa2. Okey jugak kan? Hidup manusia kan ada pelbagai corak dan bentuk? Takkan nak yg manis2 aje... kan?

Tapi...disebabkan ramai yg bertanya, aku dah buat keputusan utk akhiri kisah hidup Zariel di dalam novel terbaru aku yg mgkin akan diterbitkan tak lama lgi. So, sape2 yg nak tau kesudahan yg berlaku pd Zariel, sabar2 lah menanti...

salam manis...


Damya Hanna posted @ 8:22 pm