<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Thursday, 1 January 2009

Tahun Baru 2009!

Salam Tahun Baru 2009 buat semua pengunjung setia blog DH.

Alhamdulillah masih panjang umur kite menempuhi onak ranjau untuk tiba ke hari baru tahun 2009. So cemana ngan azam2 thn lepas? ada yg dah berjaya dipenuhi?

Akceli aku dah lupa ape dia azam aku thn lepas. tp macam biasa, semua kita nak memperbaiki diri kite masing2 supaya jd manusia yg lebih berguna kan? Nak kate dah tercapai tu, aku tak sure. tapi alhamdulillah aku masih lg seorang manusia yg sama (hopefully)...

Menyentuh azam baru aku untuk tahun baru ni, aku tak tahulah aku ada azam ke tidak. Yelah bila melihat pada azam thn2 lepas yg aku selalu lupa, mcm dah malas nak cari azam utk thn ni. Tp... oh, ya aku baru teringat ttg sst!

Sebenarnya... ermm sebenarnya azam thn baru aku ni nak kumpul harta kut. aku nak perbaiki hidup supaya lebih terjamin dan tersusun. Akceli harta2 yg aku nak kumpul tu bukanlah semata2 utk diri sendiri. Kalo bleh aku nak cari harta yg mengarahkan aku pada kebaikan. Selain bersedekah dan menabur bakti kat mak ayah yg dah bersusah payah mmbesarkan aku, aku sbnrnya merancang nak ada kehidupan sendiri. Lebih tepatnya, aku nak ada rumah yg aku bleh beli ngan duit aku sendiri. Ntah bleh tercapai ke tak. Ermm, kite tunggu jawapannya 1/1/2010 nnti ye...

Salam manis tahun baru,
~damya hanna


Damya Hanna posted @ 7:46 pm