<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d509832055505649807\x26blogName\x3d~%2B%2B%2BDamya+Hanna%2B%2B%2B~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://damya-hanna.blogspot.com/\x26vt\x3d-5968002239926344207', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
♥ THE ME ♥

♥ Intansuhana Binti Ramli

♥ October 1982

♥ Cheras,Selangor

♥ damya5_hanna@yahoo.com



♥ Follow Me ♥


Twitter :@Damya_Hanna
Instagram : @Damya_Hanna
Facebook :Damya Hanna




♥ Clickables ♥
Shem Antartica
Mynz Pingu
Zana Craft
Pitt
Yatt Takez
Maya Mysis


♥ Archives ♥

December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
December 2009
February 2010
April 2010
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
November 2011
March 2012
May 2012
December 2012
November 2013
December 2013



Wednesday, 18 February 2009

Salam pagi Rabu!

Percaya tak? Aku bangun awal hari ni! Errr...yg lebih tepat adalah, aku tak sambung tidur lepas subuh tadi. Tak macam apa yang berlaku di pagi hari-hari sebelumnya. Konon-konon tadi, nak paksa diri melenakan diri. Tapi bila dah bergelap, fikiran ni asyik terfikir macam-macam. Jadi, bermulalah pengembaraan aku dalam mencoretkan catatan terbaru untuk entry blog bulan Februari ni.

Alhamdulillah! Semalam, tamat perjuangan aku sebagai juri untuk tugasan minggu pertama bagi pertandingan Jom Layan Blogger Mania. Segala markah, komen dan kritikan dah aku berikan seikhlas hati. Jadi kepada kalian yg terlibat, diharap menerima kritikan dan komen dari aku dengan hati yg terbuka. Aku sedar, aku bukanlah terlalu pandai dalam merekacipta laman blog untuk dikatakan layak menjadi juri yg tahu serba-serbi. Maka, aku mengkritik kalian dengan bahasa yg tidaklah keras. Aku mengkritik dan memberi komen melalui pendapat aku sebagai seorang juri yang juga adalah seorang pembaca blog. Jadi, kalian anggaplah kritikan dan komen aku tu adalah jalan untuk kalian memperbaiki kelemahan diri.

Menyentuh tentang pengalaman pertama aku menjadi juri untuk tugasan pertama pertandingan musim ke-3 JLBM ni, apa yg aku dapat adalah...beberapa pelajaran dan ilmu pengetahuan berkenaan dunia IT. Aku semacam baru tersedar, betapa ceteknya pengetahuan aku dalam merekacipta sebuah laman blog. Betapa pandainya mereka yg terpilih, melaksanakan tugasan sebagai bloggers yg aktif berjalan di laman-laman blog tiap-tiap hari.

Maka, diharap...janganlah kalian menjadikan alasan aku yg cetek ilmu IT berkenaan laman blog ni sebagai perbandingan dengan kemampuan kalian mencipta blog yg menarik perhatian. Yalah, kalau aku hebat bebenornya, takkanlah aku sudi nak menjadi juri. Lebih baik aku jadi salah seorang pencalonnya kan? Heheh...

Apapun, syabas untuk kalian. Kagum aku menjadi salah seorang dari orang yg bertanggungjawab dalam pertandingan ni walaupun sekadar di sebalik tabir.

Buat kalian yg belum mengenali siapa aku...

Salam kenal diucapkan!



Damya Hanna posted @ 7:45 am